Sveiki,

Esu Armandukas :)

Šis dienoraštis buvo pradėtas rašyti, kai sulaukiau metų ir 10 mėnesių. Aš jau puse metų lankau darželį ,,Pipiras", todėl galiu drąsiai sakyti, jog esu jau didelis vyrukas. Be galo myliu savo mamytę ir tėtuką, kurie mane tiesiog dievina. Taip pat turiu mylinčius senelius, tetas, dėdes, auklėtojas, būrį draugų ir nuostabią krikšto mamytę.

Dabar aš daug mokausi: tariu pirmuosius sakinukus, bandau šokti, dainuoti, todėl apie visa tai, ir dar daugiau, skaitykite čia - mano dienoraštyje.


2010 m. lapkričio 14 d., sekmadienis

Atsiprašau :)

Armandėlis supyko ant mamytės ir pradėjo bumbėti:
-TU negraži, tu negraži..
- Armandukai, negražu taip kalbėti, prašau atsiprašyk.
- Gerai, atsiprašau.
- Už ką atsiprašai?- mamytė nori įsitikinti, ar vaikas supranta, ką blogai padarė.
- Todėl, kad tu buvai negraži. :))))))))))

Komentarų nėra: