Sveiki,

Esu Armandukas :)

Šis dienoraštis buvo pradėtas rašyti, kai sulaukiau metų ir 10 mėnesių. Aš jau puse metų lankau darželį ,,Pipiras", todėl galiu drąsiai sakyti, jog esu jau didelis vyrukas. Be galo myliu savo mamytę ir tėtuką, kurie mane tiesiog dievina. Taip pat turiu mylinčius senelius, tetas, dėdes, auklėtojas, būrį draugų ir nuostabią krikšto mamytę.

Dabar aš daug mokausi: tariu pirmuosius sakinukus, bandau šokti, dainuoti, todėl apie visa tai, ir dar daugiau, skaitykite čia - mano dienoraštyje.


2010 m. lapkričio 7 d., sekmadienis

Gimtadienis su draugais

Sekmadienis buvo skirtas gimtadienį švęsti su draugais. Svečiai rinkosi Panoramoje žaidimų kambaryje ,,Žiogas". Ten jų visų laukė piratas :) Pasveikinti Armanduko atėjo Luknytė, Vaivutė, Arnukas, Kristijonas, Deividukas ir mažoji Vakarytė.
Bičiuliai šėlo žaidimų kambaryje, kol nepasirodė piratė. Ji pakvietė svečius žaisti kartu. Vaikai ir slėpėsi, ir ieškojo lobio, ir traukė virvę, ir aklą vištą žaidė. Linksmybių pabaigoje piratė su vaikais atnešė gimtadienio tortą, ant kurio degė 4 žvakutės. Sugalvojęs norą Armandukas užpūtė žvakutes, suvalgė visi po gabalėlį torto ir dar pažaidę skirstėti namo. Linksma buvo šventė, jubiliatas buvo patenkintas ir draugais ir dovanomis.



Komentarų nėra: