Sveiki,

Esu Armandukas :)

Šis dienoraštis buvo pradėtas rašyti, kai sulaukiau metų ir 10 mėnesių. Aš jau puse metų lankau darželį ,,Pipiras", todėl galiu drąsiai sakyti, jog esu jau didelis vyrukas. Be galo myliu savo mamytę ir tėtuką, kurie mane tiesiog dievina. Taip pat turiu mylinčius senelius, tetas, dėdes, auklėtojas, būrį draugų ir nuostabią krikšto mamytę.

Dabar aš daug mokausi: tariu pirmuosius sakinukus, bandau šokti, dainuoti, todėl apie visa tai, ir dar daugiau, skaitykite čia - mano dienoraštyje.


2011 m. vasario 15 d., antradienis

Belaukiant broliuko...

-mamyte, o kai tu geri karštą arbatytę, neapdegini broliuko?

-mamyte, o broliukas pilvelyje su maikute?
-ne, be maikutės, jis nuogas.
- o tai ką, net be triusikų???

- mamyte, o mūsų broliukas bus gražus?
- taip, labai.
- o jis bus be plaukų?
- gali būti, kad ir be plaukų...
Armandukas susimąsto ir pradeda verkti:
- tai negražus tada bus be plaukų.
- na bet visi leliukai būna be plaukų, - aiškina mamytė.
- ai, mes jam uždėsim kepurę ir niekada nenuimsim, gerai? - pasiūlė nusiraminęs Armandukas.

- mamyte, o kai tu valgai ir broliukui būna neskanu, jis tą maistą išspjauna?

- mamyte, tau vis bloga ir bloga, o Irmai (past. kaimynė) irgi buvo bloga?
- o kodėl čia apie Irmą paklausei?
- nu Arnukas (kaimynės sūnus) irgi turi sesę..tai ir jai buvo bloga??

- mamyte, o kai mes važiuosim pas močiutę tai nuvešim jai parodyti ir broliuką, kad žinotų, kad mes turim brolį. Ir aš paprašysiu močiutės, kad nupirktų broliukui leliukiško jogurto.

Tai čia vieni iš įdomesnių klausimų belaukiant brolio. O pats dažniausiai užduodamas klausimas, kuris kartojamas net kelis kartus į dieną:
- mamyte, kada gi bus ta vasara? kada gi turėsim brolį??

Komentarų nėra: