Sveiki,

Esu Armandukas :)

Šis dienoraštis buvo pradėtas rašyti, kai sulaukiau metų ir 10 mėnesių. Aš jau puse metų lankau darželį ,,Pipiras", todėl galiu drąsiai sakyti, jog esu jau didelis vyrukas. Be galo myliu savo mamytę ir tėtuką, kurie mane tiesiog dievina. Taip pat turiu mylinčius senelius, tetas, dėdes, auklėtojas, būrį draugų ir nuostabią krikšto mamytę.

Dabar aš daug mokausi: tariu pirmuosius sakinukus, bandau šokti, dainuoti, todėl apie visa tai, ir dar daugiau, skaitykite čia - mano dienoraštyje.


2011 m. vasario 19 d., šeštadienis

Mokyklėlė

Nuo gruodžio mėnesio Armandukas pradėjo lankyti mokyklėlę ,,Mažieji stebuklai". Ten mokosi anglų kalbos. Mėnesį mokėsi ir keramikos, tačiau vietoj keramikos nusprendėme lankyti papildomą anglų kalbos pamokėlę.
Nors dar tik neseniai pradėjęs, Armandukas jau moka pasisveikinti, suskaičiuoti iki 10, žino pagrindines spalvas, keletą dainelių ir kitus pavienius žodžius. Kol kas patinka mokytis, žiūrėsim kaip bus toliau...

Komentarų nėra: